De sidste detaljer i programmet for årets Elevtræf, der foregår i Skåde ved Aarhus den 19. og 20. september, er ved at falde på plads.

Elevtræffet arrangeres af Boghandlerforeningen og Handelsfagskolen og er i år støttet af Bodil og Jørgen Munch-Christensens Mindefond og forlaget People’sPress.

Samarbejdet med People’sPress betyder, at forlaget inviterer til en særlig Boghandleraften som led i træffet. Dermed kan både eleverne og de inviterede boghandlere nyde godt af programmet, som omfatter indlæg ved bl.a. Sara Blædel og Tor Nørretranders (se invitationen fra People’sPress i ForlagsNyt den 15/8).

Invitationen til Elevtræf 2017 med oplysninger om det samlede program sendes ud via e-mail til Boghandlerforeningens medlemmer i uge 34. Samtidig åbnes der for tilmeldinger via Handelsfagskolens hjemmeside, hvorefter man har frem til den 5. september til at tilmelde sin(e) elever.

Som altid er Elevtræffet for alle boghandlerelever i Danmark – uanset om man er nyansat eller næsten færdig med uddannelsen. Deltagelse er gratis, og arbejdsgiver modtager refusion af løn og transportudgifter som ved obligatoriske skoleophold.