medlemsweb-600x297

Fredag den 17. marts åbnede Boghandlerforeningens Medlemsweb – password-beskyttede sider, som kun foreningens medlemmer har adgang til.

I første omgang kan medlemmerne bruge siderne til den obligatoriske indberetning af bogomsætning fra seneste regnskabsår. Boghandlerforeningens bestyrelse har i den forbindelse valgt foreløbig at dispensere fra vedtægternes krav om en revisorerklæring, så medlemmerne skal blot logge sig på og afgive oplysningerne på tro og love. Foreningen forbeholder sig dog ret til i enkelte tilfælde at kræve en revisorerklæring, hvis det vurderes at være relevant.

Brugernavne og passwords blev udsendt til medlemmerne i uge 11. Hvis du oplever problemer med at logge ind eller har spørgsmål til sidernes funktioner, så kontakt Boghandlerforeningens sekretariat.

I løbet af året vil der blive tillføjet nye funktioner på Medlemsweb. Hold øje med foreningens nyhedsbreve, hvor vi løbende vil orientere om udviklingen.

Klik her for at åbne Medlemsweb.