DdB Nyhedsbrev 2017.10.25
Information fra Boghandlerforeningen til foreningens medlemmer

1. Husk at bestille en rabatkupon til Bogforum
2. Nyt om ordreaftaler

1. Husk at bestille en rabatkupon til Bogforum
Husk, at Boghandlerforeningen igen i år har indgået en rabataftale med Bogforum. Det er i år muligt at købe 1-dags billetter (voksen) til kr. 95,00 (normalpris kr. 145,00).Hvis du er interesseret i at gøre brug af tilbuddet, skal du sende en e-mail til ddb@bogpost.dk, hvor du i titellinjen skriver ”Bogforum-billetter”, og hvor du i teksten angiver boghandelens navn og boghandlernummer.
Deadline er fredag den 3. november.
I ugen op til Bogforum vil du så modtage en mail med en rabatkupon, som du udskriver og afleverer i Bogforums billetsalg, når du køber billet.
Se programmet for Bogforum her: http://www.bogforum.dk/da-DK/Programmet/Programmet.aspx.

2. Nyt om ordreaftaler
Vi har indgået nye aftaler om ordrelinjer for:
Store Ord (ISBN-serie: 978-87-994712) med egen ekspedition (Ekspeditionskode: Egen). Forventet leveringstid fra modtagelse af ordre: 3 – 5 dage efter modtagelsen. Fragtfrit. Ekspeditionsgebyr ekskl. moms tillægges: 25.00 .
Forlagenes udgivelser er overført til Bogportalen, og fremover kan du bestille udgivelserne i såvel BiBi som Bogportalen.
Disse forlag har opsagt deres ordreaftaler med BogInfo:
Ved ophør af ordreaftaler fjerner vi forlagenes titler fra visning i Bogportalen. I BiBi kan du fortsat finde alle danske bøger, der er udgivet siden 1990, uanset om der er en ordreaftale eller ej.
Brug BiBop til at finde alle relevante oplysninger om forlaget (kontaktinfo, handelsvilkår, rabatvilkår osv.).
Information: Karin Erfurt, e-mail: karin@bogpost.dk

Skriv fra den aktuelle e-mail til ddb@bogpost.dk og skriv i emnet enten “Tilmeld DdB Nyhedsbrev” og boghandlernummer eller “Afmeld DdB Nyhedsbrev” og boghandlernummer. Derefter til- eller afmeldes afsenderadressen. Dog skal boghandlens primære kontakt e-mail altid være tilmeldt, sådan at man kan modtage indkaldelser til Generalforsamling og andre meddelelser med direkte tilknytning til medlemskabet.