Boghandlerforeningens nyhedsbrev

Mere information:
Lindhardt og Ringhof
salg@lrforlag.dk

Nu kan I få Kim Ace ud i butikken under Verdensbogugen!

Hvis I går ind på verdensbogugen.dk og scroller lidt ned på forsiden, kan i se, hvorfor I skal have besøg af Kim Ace i Verdensbogugen! Han har udstråling, er sjov - og lige den entertainer, der får børnene til at trække mor og far ind i butikken.

Om han skal fortælle om handlingen i Geminiforbandelsen (med den inciterende undertitel Tis og trolddom), om 2'eren, der udkommer i oktober eller om sit liv som musicalskuespiller (fx Tarzan) - det må I jo tænke over!

Og her kommer også lige en tak til jer alle for at have taget så pænt imod minimeringen af jeres bogbestillinger til Verdensbogugen. Vi har oplevet en overstrømmende interesse og dermed meget store bestillinger, og var derfor, som nævnt i forrige nyhedsbrev, nødt til at skære lidt ned i forsyningerne hos den enkelt boghandel. Tak for forståelsen.

Bøgerne er nu ved at blive pakket hos DBK, og I har forhåbentlig fået placeret markedsføringsmaterialet i butikken, for i næste uge kører vi den store PR-vogn frem. I får selvfølgelig også en pressemeddelelse, som I frit kan bruge af og klippe i.

Nyt om boghandlere

Pr. 30. september 2021 lukker Nordborg Boghandel (boghandlernummer 5935), Storegade 1, 6430 Nordborg. Der er påbegyndt ophørsudsalg.

Pr. 9. september 2021 har Stevns Boghandel (boghandlernummer 7832) fået ny ejer og Boghandlernummer.
Stevns Boghandel (nyt boghandlernummer 7852). Adressen er uændret og e-mailadressen stevnsboghandel@mail.dk fortsætter uændret.

header
Boghandlerforeningens Nyhedsbrev udsendes af Boghandlerforeningen,